ورزش

درخشش سوارس در غیاب مسی؛ اینترمیامی با پیروزی مقابل سینسیناتی به پلی‌آف MLS صعود کرد

درخشش سوارس در غیاب مسی؛ اینترمیامی با پیروزی مقابل سینسیناتی به پلی‌آف MLS صعود کرد

اینترمیامی با درخشش لوئیس سوارس و در غیاب لیونل مسی، توانست با پیروزی ۲-۰ مقابل سینسیناتی، اولین تیمی باشد که جایگاه خود را در پلی‌آف‌های لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) تثبیت کند.

در این دیدار که در استادیوم چیس برگزار شد، سوارس، مهاجم باتجربه اوروگوئه‌ای، در حالی که تیمش با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد، با دو گل خود نقش کلیدی در این پیروزی داشت. او تنها ۳۲ ثانیه پس از شروع بازی گل اول را زد و پنج دقیقه بعد گل دوم را نیز به ثمر رساند.

این پیروزی مهم در حالی به دست آمد که میامی بدون ستاره مصدوم خود، لیونل مسی، در میدان بود. مسی از تاریخ ۱۴ جولای و پس از آسیب‌دیدگی مچ پا در فینال کوپا آمریکا، در میادین حضور نداشته است. با این حال، انتظار می‌رود که مسی پیش از پایان فصل، که در تاریخ ۱۹ اکتبر به پایان می‌رسد، به میادین بازگردد.

میامی با این پیروزی و کسب ۸ امتیاز اختلاف در صدر جدول کنفرانس شرقی، حضور خود در پلی‌آف‌ها را قطعی کرد. اینترمیامی که در تاریخ ۶ جولای با نتیجه ۶-۱ از سینسیناتی شکست خورده بود، با بازی پرقدرت خود نشان داد که قصد انتقام از آن شکست را دارد.

تام برادی، ستاره سابق NFL و دیوید بکام، مالک مشترک میامی، در ورزشگاه حضور داشتند و بازی را از نزدیک تماشا کردند. با اینکه توماس آویلس، مدافع آرژانتینی میامی، در نیمه اول با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد، اما تیمش با حفظ نظم و عملکرد چشمگیر یانییک برایت، موفق شد برتری خود را حفظ کند و به پلی‌آف‌ها صعود کند.

بیشتر بخوانید: مسی به بارسلونا می‌رود؟/ احتمال بازگشایی نوکمپ با یک بازی جذاب

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا